fredag 13 januari 2012

Vaken på natten sover på dagen

Det var några dagar sedan sist. Har ni saknat mig? För det har jag gjort. Har inte varit mig själv denna veckan.. Har varit extremt sur, grinig och trött.. Vart är den gamla vanliga David, han som hatar allt och alla? Men som ändå är glad.. Saknar han lite, bubbelibubben då..

Det som har hänt är att jag i måndags började jobba lite extra. För er som inte vet så är jag tidningsbud i Vänersborg. 6 nätter i veckan jobbar jag där och sen när jag kommer hem på morgonen har jag nu fått ett till distrikt här i Mellerud.. Jävligt ovant nu i början så jag är helt ur spår.. Plus att jag började en diet (deff) i måndags, och nu i början går jag runt och är hungrig hela tiden.. Jävligt bra planerat..

Jag fick punktering också! Fjärde gången under en 10 månaders period.. Det går bra nu.. Och nu är det fredagen den 13:e också, massa voodo-skit och farliga grejer som händer.. Kommer antagligen få ett piano i huvudet..

Nu ska denna gnälliga kärring lägga sig i soffan med en fet snus, för snart blir det jobb igen!
Hörs senare, kanske lite bättre, kanske lite gladare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar