lördag 14 januari 2012

Som ett brev på posten fick jag en helvetes massa brev på posten...

Jag får fan ingen ordning på bildjäveln.. Hur svårt ska det vara?
Detta får typ duga.. Texten blev sned också.. Helvete då...
 Ser ni den där lådan där? Plus dom små högarna runtomkring den? Det är brev! Brev som fan! Det är brev som jag fick idag.. Så utöver det jag redan hade igår, har jag nu fått lite extra att sortera.. Förstår ni vilket helvete jag har här på mitt bord? Jag har ingen aning vart breven ska, så jag får ta ett brev i taget, kolla på adressen, skriva in adressen på hitta.se, försöka förstå vart jag ska lämna brevet och sen lägga det i rätt ordning! Och på den här skiten ska jag dela ut en helvetes massa tidningar också.. Vad fan, om jag ville ha ett ansträngande jobb så skulle jag för fan inte bli tidningsbud eller? Men jag får typ 3 öre/brev, så jag kan inte klaga för mycket.. (Jag vet inte hur man gör en arg smiley, men känner att detta är ett passande tillfälle för att göra en, men jag vet inte hur)

Vad har jag gjort för fel? Varför kan jag inte få en normal jävla text? Ser ut som om en treåring har skrivit detta..

Och nu hamnade jag här borta.. Kalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar