måndag 9 januari 2012

Massa skit och fan..

Förlåt mig, jag har ljugit för er.. Då kanske ni tror att det handlar om min attityd mot barn och att jag slår dom i bollhav osv.. Men nej, det är faktiskt helt sant.. Utan det handlar om disken som jag ännu inte har tagit hand om.. Seriöst, kolla bilden som jag la upp för en vecka sedan och lägg på ungefär 8 glas, 4 tallrikar, en helvetes massa bestick, samt ett durkslag. Då kan ni tänka er att jag har en ganska imponerande hög här hemma! Jag är lite stolt, men mestadels känner jag mig smutsig.. Men nu är det dags!

Idag hade det varit perfekt att klaga på snön och alla raggare som sladdar. Det hade varit så underbart att skriva så mycket skit och få ur sig all aggression! Men jag får spara det till en annan dag, och då kommer jag inte vara nådig.. För ilskan tar över mig snart, lite som Frodo i Sagan om ringen.. Fast mindre bögigt..

Och där får jag börja med disken, fuck you disken.. Diskjävel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar