torsdag 22 mars 2012

Är detta Herr Svenssons död?

Trogna läsare, jag välkomnar eder!

Jag har haft som en grundregel att inte bli för personlig här på bloggen, vilket jag har lyckats med ganska bra. Folk tror jag är en 22 årig, vit man ifrån Mellerud. När jag egentligen är en svart medelålders kvinna ifrån Kentucky. Men vad spelar det för roll i en värld full av "hen"!

Den information som jag inte tänker dela med mig utav allt för mycket är att jag har blivit en kär jävel! Men ni ska veta att det har påverkat mig fruktansvärt negativt.. Hur ska jag kunna driva en satirisk/ironisk/kaotisk blogg när man alltid går runt och är positiv? Liksom, fågelkvitter och solsken på regniga dagar.. Till och med pensionärerna doftar gott för fan..

Men jag ska försöka vara den negativt härliga människa som ni en gång lärde älska. Och om jag börjar glida för mycket åt det rosa hållet så får ni hojta till! Låt oss börja.

Westlife och ett dussin röda rosor!!!! <3<3<3<3<3<3

Fuck.. Detta kommer inte sluta bra för mig..

2 kommentarer:

  1. Hahaha
    Tack för morgonens gapskratt David.

    Grattis till kärleken. Det är härligt att vara kär och man kan vara bitsk ändå. Det klarar du.

    <3

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen så :D Tack så mycket, jag har märkt att man kan ha dåliga dagar även som nykär :P

    SvaraRadera