onsdag 28 december 2011

TRE! Tre saker vill jag ta upp idag.

För det första; Varför ska det vara så svårt att öppna förpackningen till en nyinköpt tandborste? Blir lika förbannad varje gång. Och att hämta saxen är absolut inte ett alternativ. Man biter och sliter tills tandköttet är blodigt, och då är borstningen av tänderna det sista man vill göra.. Värdelöst..

För det andra; Folk som inte plockar upp efter sina hundar borde straffas. Nästa gång jag ser någon ignorera denna lag så kommer jag följa dom hem, sätta mig på huk i deras trädgård och ge igen, doggy-style!
Samma lag borde gälla hästar, ge ryttarna en Ica-påse så vi slipper köra i skiten på vägarna..

För det tredje; Om ni inte har fixat Spotify än så är det dags nu, det finns ingen ursäkt till att inte ha det. Detta är ingen reklam för programmet, jag tycker bara det är fruktansvärt pinsamt när folk lyssnar på musik på Youtube..
Nu däremot blir det reklam! När alla nu har fixat Spotify ska ni lyssna på denna låt; http://open.spotify.com/track/2kxnHU63gQ0LSb02NosEKr . Helt underbar!

Gillar ni inte låten så kan ni lika gärna avinstallera Spotify och fortsätta lyssna på Björn Rosenström på Youtube, era neandertalare..

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar