fredag 30 december 2011

Ny design, jävligt tufft.

Jag vet vad ni tänker. "Wooow bruschan, vad är detta för något häftigt place jag har kommit till? yoooo.." Jag antar att alla som orkar läsa min blogg är superhöga, och det är ungefär så dom snackar liksom..

Men nej! Ni har inte dragit i er en lina för mycket, ni har bara observerat min nya design! Efter några timmars klipp och klistrande så är jag äntligen klar.. Grått blev det.. Jag är inte nöjd..

Men bättre än såhär blir det inte för tillfället. För vet ni hur jävla tråkigt det är att bestämma färger, bilder, teckensnitt, storlek på texten, bakgrundsfärger, framför färger, framför bakgrundsfärger, färg framför bakgrundsfärgen framför bakgrundsbilden över texten framför sidotextens färg? Det är ett helvete..

Ge mig ett vitt linjerat papper så ska jag skriva skiten ur det!

På åTerseendE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar