torsdag 8 december 2011

Hinner inte, måste rädda prinsessan..

Tja, hinner inte skriva nu..

Då kanske ni undrar "varför i helvete går han då in och skriver detta?".
Och det ska jag förklara nu! Till mitt (nästan perfektionella) utseende så är det många som tror att jag är en helt vanlig person. Men innerst inne bor det en fet liten unge som älskar att äta kakor och stänga in sig på rummet och nörda SNES(super nintendo entertainment system). Jag tror det står för det.. Så jävla nördig är jag inte... Men denna fula unge måste ibland få komma ut och roa sig, och det ska han få göra nu! Inte med kakor och sån skit,nej! Jag ska lira Yoshi world, Mario Bros och han "hadooken" killen som skjuter eld bollar, tills mina fingrar blöder!
Bamse-plåster och en hallonsoda står framme och nu jävlar ska det bli lir!

Så därför mina vänner har jag inte tid till att skriva ett långt inlägg som innehåller massa skit..

2 kommentarer:

  1. Inget Pokemon ihop med Allgulin?

    SvaraRadera
  2. Näfan, Pokemon har aldrig varit min grej.. Förstår mig inte på dessa asiater och deras kultur

    SvaraRadera