söndag 11 december 2011

Psykopatisk mördare på rymmen, 19 dog i "paper cut-massakern"

Jag är ta mig fan odödlig! Lyssna här, check it out, yo! Jag är en av dom få utvalda som konstant får kedjebrev. Har ni kanske också fått dessa? I så fall vet ni vad jag snackar om. Det står alltid samma sak, "du kommer dö imorgon om du inte skickar detta till 10 vänner". Eftersom jag är en sån person som lever lite farligt, cyklar utan hjälm, åker Balder på Liseberg etc etc.. Så har jag chansat lite och valt att ignorera dessa varningar. Och konstigt nog så lever jag fortfarande! Är det inte fantastiskt?! Då kan vi konstatera 2 saker, antingen är jag odödlig, eller så är detta ren jävla bullshit.. Jag känner bara till en person innan som har varit odödlig och det var Jesus. Men eftersom han är lika verklig som Harry Potter så lägger jag mina pengar på att kedjebrev är lite fejk. Okej detta var kanske ingen nyhet, vem har hört talas om ett kedjebrev som har åkt fast för massmord liksom? Julkort som våldtar? SMS som snattar? Ja, ni fattar.. Men det jag funderar på är; vilka är dessa idioter som fortfarande skickar runt mailen? Helt sinnessjukt att det finns folk som tar detta på allvar.. Men om planen är att ett brev ska bli min död, så är nog en brevbomb ett effektivare alternativ.

Är förövrigt väldigt stolt över det där rimmet jag fick in, otroligt snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar