onsdag 7 december 2011

Och dom kallar mig onormal?

Hejsan alla! <3

Jag har gjort lite research för att lista ut vad en vanlig blogg innehåller för att sen matcha vad som behövs göras med min. Dels behöver man designa den själv med massa rosa skit i kanterna, och självklart ska man ha redigerat en bild på en blomma till svart-vit i Photoshop. Sitt namn ska stå längst upp tillsammans med en bild på dig själv i pushup-behå, och fonten man använder till texten ska vara näst intill oläsbar. Du ska vara 14-16 år och älska hästar! Och varje blogginlägg ska se ut så här.

"Idag så vaknade jag och gick upp och duschade och sminkade mig och åt, eller jag menade duschade och sen sminkade jag mig såklart! tihi :P^^ och sen gick jag till skolan och där träffade jag jacob och han är så snygg!!^^ :D :P sen gick jag till matsalen och åt mat och det var potatis som var bläää :(:(:(:(:( och sen så gick vi, jag, johanna och lisa till stan och shoppa kläder och hitta en gullig kofta med ordet "teenage slut" på, så ball ja ba älskar den <3<3<3<3<3 och en t-shirt med mina favoritkillar ifrån Twilight på och det var deras riktiga autografer på jag lovar jag har bevis det står så på lappen så alla kan ba hålla käften om dom inte tror på mig asså blir så arg liksom hallå på kvittot det är äkta liksom vafan!!!!!!! nu ska jag försöka få min mens för första gången och så ses vi på diskot kl 4, puss puss mina bitches I <3 U! :D:D:D"

Ja, detta var då ett exempel på hur alla fjortis-killar skriver i sina bloggar..

Så det är bara att inse fakta, min blogg kommer aldrig ligga på topplistorna..

Så tråkigt då :(((( Ajaaa, nu ska ja inte ta upp eran tid längre, nu ska jag ta 130 kort på mig själv för att välja ut vilket som blir morgondagens "dagens outfit"! BIG BIG luv & fuck all U haters :D:D:D

2 kommentarer: