torsdag 5 januari 2012

Jag kommer bli så fet om jag fortsätter äta såhär jävla mycket pizza! Och detta var en lång jävla rubrik asså..

Hej folket!

Nu har jag googlat Björn Borg och det visade sig att han spelade tennis på 70-talet eller nått.. Grymma kallingar har han i alla fall!

 Nu har jag precis beställt en pizza och ska snart iväg och agera finbesök hos min kära fader. Mer kommer inte hända ikväll, jag ska bara äta min pizza och vara glad!

Är det bara jag som alltid blir lite extra orolig när man har beställt pizza över telefon? Hörde dom rätt nu? Kommer jag få vad jag beställde? Det är inget rasistiskt med det, killen snackade bättre än vad jag gjorde. Men det är något med att beställa via telefon som gör att jag blir lite extra orolig, speciellt när man beställer en Hawaii utan ost med extra köttfärs.. Den är god! Kolla videobloggen! Nu måste jag iväg och hämta min pizza! Tror det har gått två minuter över femtonminuterenkvart..

Big luv 2 yall C U nxt tym!

2 kommentarer:

  1. Läser din blogg varje dag David, du blir bättre o bättre på det här, funderingar har du ju alltid haft, sååå jävla kul o se dom i ord. Du är grym!

    SvaraRadera
  2. Tack Anonym! :) Jag börjar komma in i det nu, fruktansvärt trevligt! Fortsätt läs och kommentera så ska vi se till att detta blir bra!

    SvaraRadera