tisdag 13 mars 2012

Nu finns jag på Twitter! (Jag tror att jag är hur känd som helst)

Tillägg på gårdagens inlägg; vinka enbart om ni har rakat er under armhålorna.

Twitter! Jag har fixat Twitter! Man kan inte driva en blogg utan att ha Twitter. TWITTER!

https://twitter.com/#!/MrDSvensson. Där har ni den, tror jag.. Klicka på länken och se om den funkar, ni vet hur man gör liksom..

Jag har absolut ingen koll på vad som händer här. Blir alltid lika förvirrad när jag ska börja använda nya sociala medier. Men som en stor fantast av Facebook så antar jag att det är precis samma sak här. Fast utan facerapes, farm/cityville förfrågningar, uppdatering om snö, och bilder på stolta föräldrar som har tagit kort på sin avkomma när den gör något helt fantastiskt för första gången (te.x ligga på mage). Finns det något kort här i världen på en unge som inte har en massa mat runt munnen förresten? Som inte är på svältande barn i Afrika då, såklart.

Jag är vän med Conan O´Brien! Så skulle jag formulera mig om jag inte visste bättre. Men detta kommer hjälpa mig att bli en effektivare stalker, Petra Mede kommer bli mitt första offer.. Som ni vet är jag inget större fan..

Vi får se hur det går med detta. Men "följ" mig gärna! Och "Twittra" gärna till mig så ska jag "retweeta" så fort jag kan. (Tror det kommer bli succé när jag väl vet vad det är jag snackar om.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar