onsdag 7 mars 2012

Mitt ord är lag.

Efter detta inlägget; Detta är ett stort problem.. har jag inte hört någon använda frasen " Kör försiktigt". Detta kan bero på två olika saker, antingen känner man inte att det är nödvändigt nu när snön är borta. Vilket var en utav poängen med inlägget. Eller så har mina skrivna ord fått en så fruktansvärt hård slagkraft in i de svenska husen så att det påverkar människors beteende. Jag tror på det sistnämnda, att folk tar vad jag skriver om på fullaste allvar. Och det ska ni göra också! För min blogg kommer vara grunden till en ny stormakt, en ny diktatur. För jag är inte ironisk. Inte ironisk överhuvudtaget. Inte ens det där var ironi.. Sarkasm? Mycket möjligt. Vem vet skillnaden liksom?

Nu kommer säkert någon "smart" jävel kommentera och skriva exakt vad skillnaden är. Och till dig vill jag bara säga; Sluta nu. Du är inte duktig.

KTH pojkar med pappas kreditkort..Dom kan googla dom med!

Men om ni har lust att kommentera om något annat, ja vad som helst. Tveka inte. Jag är desperat efter mänsklig kontakt. He he he , jag skoja bara.. Eller?

Nu ska jag sluta vara creepy. Där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar