fredag 20 januari 2012

Dåligt med schteeek där..

Det finns människor som försöker vara djupa och poetiska. Hur dom går tillväga för att framstå som det är att använda frasen "En bild säger mer än tusen ord" lite för mycket. Men i detta fallet passar det utmärkt, för denna bilden säger mer om min personlighet än vad alla mina blogginlägg kan göra.
Så här kommer nu tusen ord.
Vi börjar med det mest uppenbara, den gröna färgen på väggen där. Den är ju ganska jävla hemsk.. Det är inte jag som har valt färgen, men att jag har bott i denna lägenhet i snart 2 år och inte gjort något åt det, säger ganska mycket om min lathet.. Icke charmig färg som satan! Inte rolig att kolla på vid en massiv bakfylla..

Det ni ser i stekpannan är go jävla lövbiff, 150 kr/kg! Fint ska det va! Lite pommes strips till det och sen förstöra allt med en klick ketchup, underbart! Otroligt viktigt att det är pommes strips, och inga jävla frites.. Jag vet att det är samma sak, men slå mig på käften för det smakar skit..
Sen tycker jag att det är intressant att jag pressar ut pengar på fredagsfint kött när jag igår käka Eldorado hamburgare för typ 13:50 kr/kg..

El-tejpen! Jag kan inte räkna alla saker jag har lagat tack vare detta redskap. Min gamla moped rullade ett år extra, xbox, kläder, hänga tavlor,  ja allt går att fixa med el-tejp! Jag har till och med använt det till att slå in julklappar med. Och nu inser jag att el-tejpen måste vara den perfekta julklappen! Vem kan bli besviken av att få en rulle el-tejp? Det är så jävla grymt med el-tejp!
Nu är det så att jag inte har någon el-tejp här i huset så jag fick laga min sönderbrända stekspade med vanlig tejp.. Visst det funkar, men det hade varit mycket stiligare om det hade varit en svart el-tejp..

FUCK YEAAAAH EL-TEEEEJP!

Är det tusen ord än? Vi kör på lite extra för att vara på den säkra sidan. Man kan se min tumnagel där nere i hörnet, jag biter som fan på den på min fritid.. Detta är något jag vill sluta med, men eftersom jag inte äger en nagelsax så har jag inget val..

Jag har ingen jävla aning om hur många ord det blev.. Men oavsett så blev det ett blogginlägg, och det var det huvudsakliga syftet med det hela..

Stavar man ordet "el-tejp", "el-tejp", eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar